VMBO / MAVO (NIVEAU 4) | VAST | 28-36 | SCHAAL 6 | MAX. € 3.481,00 | Reageren t/m 19 februari

Gemeente Valkenswaard zoekt een

Toezichthouder gemeentelijke vastgoed- en sportaccommodaties

30 - 36 uur per week

HR21: Medewerker locatie IV

Een praktische duizendpoot die van veel afwisseling houdt en graag met mensen werkt.

Dit is je baan

Je bent het visitekaartje van de gemeentelijke vastgoedaccommodaties, zoals sportaccommodaties, buurthuizen, theater De Hofnar, huisvesting voor vluchtelingen en ambtelijke huisvesting. Hierbij heb je veel contacten met verenigingen en gebruikers. Je houdt toezicht op en spreekt gebruikers aan op een juist en efficiënt gebruik van accommodaties. Je opent en sluit de verschillende accommodaties en bent verantwoordelijk voor het sleutelbeheer.

Je bent het eerste aanspreekpunt bij eerstelijns storingen en lost dit zelfstandig op. Als dat niet mogelijk is, schakel je de juiste bedrijven in om de storingen op te lossen. Je houdt hierbij toezicht op de afspraken en de kwaliteit van het preventief gepland onderhoud van externe aannemers en installateurs. Ook controleer jij verlichting, de cv-installaties, legionellabeheersing, etc. Je neemt meterstanden voor water, gas en elektra op en geeft deze door. Waar mogelijk voer jij kleine reparaties zelf uit.

Je keurt velden bij nat weer, vorst of sneeuw en hebt contact met de verenigingen bij een eventuele afkeuring. Je zorgt dat de gymnastiek inventarissen van sporthallen/gymzalen op orde blijft en rapporteert hierover. Ook geef jij uitleg aan huurders over de regels van de accommodaties en de apparatuur.

Verder verricht je hand-en-spandiensten daar waar nodig, doe je bestellingen voor kantoorruimte en kantines. Ook onderhoudt je contacten met politie en boa’s over vandalisme, foutparkeerders, hangjongeren etc.

Dit ben jij

  • Je hebt bij voorkeur enige jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent klantvriendelijk en praktisch ingesteld. Je communiceert daarbij prettig, maar duidelijk.
  • Je kunt goed omgaan met adhoc werkzaamheden, bent flexibel en bereidt om in de avonduren en weekenden te werken.
  • Je hebt kennis van EHBO/BHV/CVA en/of bent bereid de noodzakelijke opleidingen hiervoor te volgen.
  • Je hebt affiniteit met techniek en je hebt geen twee linker handen.
  • Je hebt ervaring met het werken met computer systemen zoals Microsoft outlook, Word en Excel.
  • Je woont bij voorkeur niet op meer dan 10 kilometer afstand van Valkenswaard zodat je bij calamiteiten snel ter plaatse kunt zijn.

Dit bieden wij

Afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring bieden we je een salaris van maximaal € 3.481,00 bruto per maand, op basis van een 36-urige werkweek (functieschaal 6, salarispeil 1-1-2024). Dit is exclusief 17,47% IKB en toeslagen die je ontvangt bij avond- en weekenddiensten. Je uitvalsbasis is De Wedert, maar je werkt indien nodig ook vanuit het gemeentehuis en/of andere gemeentelijke locaties.

Je wordt deel van een team dat de mouwen opstroopt, maar altijd oog voor de ander houdt. Binnen je functie vind je veel ruimte om zelfstandig te werken, nieuwe oplossingen te vinden en te durven aandragen. Ook houden we ervan als je je ontwikkelt. Om klaar te zijn voor onze toekomst investeren we daar graag in. We helpen je je talenten te ontdekken. Met onze Valkenswaard Academie laat je die vervolgens groeien. Daarnaast zorgen we graag dat werk en privé klopt. Daarom zijn we flexibel in werktijden en werkplekken en kun je je individuele keuzebudget gebruiken voor extra verlof, een opleiding of gewoon een nieuwe fiets. Bijvoorbeeld om die geweldig mooie natuur te ontdekken.

Dit iets voor jou?

Ben je een interne medewerker, werk je niet voor betreffende gemeente maar je hebt interesse? Stuur dan je cv en motivatie naar het hr loket.

Dit kan nog tot en met 19 februari 2024. Als je ons benieuwd weet te maken naar jouw verhaal, nodigen we je uit voor een eerste gesprek.

Wil je eerst meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Gabriëlla Buijs, locatiemanager De Wedert. Zij kent het team én de functie goed en is bereikbaar via 06-27864432.

Ons HR-loket kun je bellen of mailen met vragen over de procedure: tel. 040-2083737, email: hrloket@a2samenwerking.nl.

Interne kandidaten genieten de voorkeur.

Let op: terugkoppeling op jouw sollicitatie kan in de spamfolder van je mailbox terechtkomen.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.