Werken bij de gemeente

Samen met je collega's vorm je de ambtelijke organisatie van de gemeente Valkenswaard. En werk je aan het Valkenswaard van nu. En aan het Valkenswaard van 2030. Want Valkenswaard heeft ambities voor de toekomst. Welke? Neem eens een kijkje bij 'Toekomst van Valkenswaard', boordevol informatie over de ambities van Valkenswaard!

Sterk in je werk

De wereld om ons heen verandert steeds sneller. Dat geldt ook voor de rol van ons als gemeente. Wij realiseren ons dan ook heel goed dat wij niet alleen op deze wereld staan. En dat we samen met onze omgeving antwoorden moeten formuleren op de vragen van morgen. Onze Toekomstvisie 2030 vormt het richtsnoer voor het gemeentebestuur en daarmee voor de ambtelijke organisatie. Om de ambities die genoemd zijn in onze Toekomstvisie waar te maken, vraagt ook een bepaalde manier van werken van onze collega’s.  Dit zie je onder andere terug in ons organisatieontwikkelprogramma ‘Sterk in je werk’. Onze collega’s werken niet alleen aan de toekomst van Valkenswaard, maar ook aan die van zichzelf. Benieuwd geworden? Kijk eens naar onderstaande filmpjes.

Meer filmpjes zijn te vinden op ons YouTube kanaal:

Kernwaarden

Onze kernwaarden zijn: empathisch, gelijkwaardig, oplossingsgericht en daadkrachtig. Deze waarden bepalen onze persoonlijkheid. Hoe we denken en hoe we doen. We zijn Altijd Open, vanuit de diepe overtuiging dat openheid, met behoud van ieders rol en verantwoordelijkheid, leidt tot succesvolle samenwerking. Meer weten over hoe wij werken?

Bekijk hier de video 'Zo werken wij'

Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden

Werken in Valkenswaard betekent werken in een plezierige, collegiale sfeer. Tegen aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Zo kent Valkenswaard bijvoorbeeld flexibele werktijden, persoonlijke ontwikkelingsplannen en betaald ouderschapsverlof. Meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden vind je op www.mijnrap.nl.

Werken bij de overheid

Tref je op dit moment geen vacature aan in de gemeente Valkenswaard, maar heb je mogelijke belangstelling voor vacatures bij andere gemeenten van de A2-Samenwerking? Kijk dan op de webpagina vacatures bij de A2-Samenwerking.

Open sollicitaties

Open sollicitaties nemen we niet in behandeling.

Samenwerking A2-gemeenten

Sinds 1 januari 2017 zijn alle taken op het gebied van bedrijfsvoering, samen met Werk & Inkomen, gebundeld in de Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking A2. In de samenwerking verrichten verschillende teams werkzaamheden voor de drie gemeenten en de samenwerkingsorganisatie zelf.

Stagemogelijkheden

Als gemeente proberen we waar mogelijk onze maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen voor het bieden van stageplaatsen. In veel gevallen vindt dit regulier plaats via afspraken met scholen. Indien je wilt weten of er een mogelijkheid bestaat voor een stageplaats, mail je gemotiveerd stageverzoek naar solliciteren@a2samenwerking.nl.