meldingen en klachten

Losliggende stoeptegels, een kapotte lantaarnpaal, zwerfvuil, hondenoverlast, illegale stort, verstopte straatputten, vernielingen aan speeltoestellen en (verkeers)paaltjes, graffiti, dood gereden dieren, watervervuiling, stank en geluidsoverlast van bedrijven? U als bewoner heeft als geen ander een goede kijk op uw straat of buurt, de openbare ruimte.

Op welke wijze melden

Valt u iets op in de openbare ruimte dat niet in orde is, dan heeft u diverse mogelijkheden om dit te melden.

Met app op uw smartphone

Met de app kunt u heel eenvoudig een melding doen bij de gemeente. De benodigde gegevens zoals locatie, omschrijving en uw gegevens worden op deze wijze gemakkelijk doorgegeven. U kunt ook met uw smartphone een foto maken van de situatie en die foto meesturen. Alle gegevens komen vervolgens rechtstreeks in het meldingensysteem van de gemeente binnen en worden dan snel opgepakt.

De MijnGemeente app is er voor iPhone en Android en gratis te downloaden in de App Store of via Google Play.

De iPhone app kan ook worden geïnstalleerd op de iPad. Ga naar het zoekveld in de Appstore en vul 'mijngemeente app' in > klik in de grijze balk midden bovenaan op 'iPhone apps' > de app verschijnt als zoekresultaat.

iPhone

Android

Via deze website

Gebruik het digitale meldingsformulier.

Telefonisch via nummer: 040-2083444

Belt u buiten kantoortijden, dan wordt u doorverbonden met een automatisch keuzemenu, waarbij in spoedeisende zaken een doorschakeling plaatsvindt naar de betreffende dienstdoende behandelaar. In alle andere gevallen wordt u doorgeschakeld naar een voicemailbox met diverse opties, waarin u uw boodschap kunt achterlaten.